Beetsterzwaag…

Vanochtend, in de auto, 8.00, het Radio 1 journaal: ‘de formatie heeft zich verplaatst naar Friesland’. Oh… mooi laten geworden, denk ik nog. Laat die mensen fijn vergaderen. Nee, zélfs het Radio 1 journaal, toch een degelijk actualiteitenprogramma, is aan ’t bedelen voor een ‘quootje’. Inhoudelijk gaat het hele item eigenlijk nergens over, maar ja… je ( commerciële ) collega ’s staan er ook hè. Na Ferry Mingelen ( zie post Rita R. ) zij nu ook al… Waar is het fout gegaan met den serieuze journalistiek in Nederland ?

Overigens vind ik ( maar wie ben ik ? ) die kale van RTL 4 ’n stuk duidelijker als die hele Ferry M. Maar u hoort al, daar ben ik niet zo ’n fan van…

2 reacties

Opgeslagen onder polityk

2 Reacties op “Beetsterzwaag…

  1. Toussaint.

    Het mooiste beeld vond ik het commentaar op een leeg Binnenhof,over niks, door iemand die uitgebreid vertelde dat ze niks te zeggen had, en dat er ook niks te zien was.
    Zo niks dat het aandoenlijk werd.
    off topic;mooie log, ik ga u graag linken,

  2. Anders

    On topic: u mag wel jij zeggen…

Geef een reactie

