Enter title here…

Mijn statistieken lijken ’n beetje op die van de Griekse economie van de laatste maanden, ben ik bang. Zou het iets te maken hebben, met ontbreken van nieuwe schrijverij hier ?

Ik zou jullie natuurlijk tijdelijk zoet kunnen houden met een link ;-)
Een link naar het begin van al deze bloggerij…. Want vóór Klapblog (inmiddels uit de lucht) en Andersøm was er een aanzet om het logboek, van onze zeilreis naar de Baltische Zee in 1994, op het wereld wijde web te zetten. Ook dat project heb ik laten versloffen…

klik

7 reacties

Opgeslagen onder oar..., web

7 Reacties op “Enter title here…

  1. Me!

    Het zijn je eigen keuzes, wie zijn wij om daar commentaar op te hebben…

  2. Tjeetje, wat vet!! Romantiek ook, dat grunnevika.
    Maar hier wat blijven schrijven kan ook geen kwaad.

  3. Marleen

    Al het goede komt langzaam! ;-)

  4. Zo… dat is een oud linkje! En dat lag gewoon te verstoffen ergens op je digitale zolderkamer? ;-)

  5. saltyletters

    Doen wat je eerste prioriteit heeft is altijd een goede zaak ;)

    Hoe was je vakantie anders?

  6. Hoe is het nu met je statistieken gesteld?

  7. Tsja, wie schrijft die blijft…en wie niet schrijft…Die is weer terug!

    Koel man, zo’n antiek dagboek!

Plaats een reactie